OVÄNTAD UTGÅNG

Igår var det ju Valborg, det kan väl ingen ha missat.

H och jag fixade lite god middag och sedan ville vi hitta på någonting kul så jag begav mig hem till Mimmie och han drog till sina polare. Mimmie och jag hade mycket trevligt. Snackade lite skit och tog ett par klunkar alkoholhaltiga drycker, innan vi begav oss iväg till Konrad där vi möte upp H and friends.

Kvällens Godaste:
Annansshots.

Kvällens Äckligaste:
Äppelshots.

Kvällens dåligaste raggningsreplik:
Främling: Du och jag är ju lite utav andrasorteringen sååå.... ?
Jag: (Ger honom en de-där-skulle-du-inte-ha-sagt-blick och morrar)

Kvällens Farligaste:
När man handlade med kort i baren så drog de 300:- för att man skulle slippa avgift.
Resten fic man i kontanter, jag som inte kan hantera kontanter!


Lite vimmebilder ifrån kvällen.
Här har ni även chans att se min nya frill!


                                                             image77

Snyggingar!


image78

Dirty Dancing here we come!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det ser ut alltså håret=)

2007-05-01 @ 21:13:08
Postat av: mimmie

fan va illa hahaha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback