SKAFFA HÅL I ÖRONEN?

Jag måste vara en av få tjejer som inte har hål i öronen.
Nu funderar jag dock starkt på att skaffa igen. Det finns ju så galet många söta örhängen och jag blir ju lite avis. Tjejer med örhängen är ju faktiskt liite snyggare också, eller hur? Vore ju snyggt till utsparken också.

Sen är frågan om jag orkar skaffa? Man ska ju tvätta hit och tvätta dit i början. Hade hål när ag vad liten men då mest varade det i åtta veckor och sen hade jag i alla fal sönder hålet så att hela örsnibben delade sig. Urk.

Hjälp. Ska jag göra det?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har inte hål heller, jag vågar inte! haha, är så extremt nålrädd :/

Postat av: Paulina

Det gör inte så ont faktiskt, var förvånad när jag gick därifrån!

2007-05-24 @ 20:34:06
URL: http://www.pauliina.blogg.se
Postat av: Jess

Gör det! Jag har haft hål sedan jag var fem och jag älskar det...

2007-05-25 @ 14:34:38
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback