SKRATTIG MIDDAG

Var på middag hos Hs pappa och nya tjej tillsammans med hennes två döttrar.

Vi hade mycket trevligt och med en väldigt stark fördrink.

Svensk sommar som det faktiskt var idag, kräver så klart kubb. Jag och Hs pappa och nya tjej var ett tag och H tillsammans med döttrarna ett lag. Vi hade självklart ett klart övertag men med en lite förfriskad dam i laget så det lite svårt att hålla sig till reglerna. Hon var dock hur kul som helst och vi skrattade en hel del.

Dock vart det skratt i mag-krampsklassen när vi skulle ha stövelkastning. Jag hade väl ingen strålande teknik på det då jag alltid lyckades få stöveln att "vandra" över min rygg och landa ungefär 3 cm framför mig. Inte ett kanske allt för strålande resultat eller vad säger ni? Men kul var det!


Kommentarer
Postat av: kakan

haha jaa.. OMG!! spännande!!
dock hade jag inge lektioner idag tydligen så jag var där å vände ungefär ;p men de va kul o se folk =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback