TRÖTTER

Vips så var ännu en helg slut.

Sjutton också!

Jag är så trött att jag skulle kunna somna här och vakna med tangenter i hela pannan. Tyvärr kan jag inte göra det då söta H har slutat kriga och pallat sig hem en dag tidigare, tjohoo!
Han kommer till Västerås runt tolv i natt. Inte lika mycket tjohoo...

Han har visst saknat mig lite så han åker ut hit på landet och hämtar mig när han ändå far land och rike runt. Risken finns dock att jag kommer att ta en lite tjuvtupplur innan han kommer. Jag är ju trots allt en av de kvällströttaste i denna värld. Jag som hade tänkt mig att jag skulle var så där romantic och göra nått snällt för att hälsa honom välkommen hem. Nu känns det mer troligt att jag kommer somna dreglandes i bilen... Fään!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback