En helt vanlig tisdag

Lyckades, helt otippat ta mig upp ur sängen i morse och tog en morgonpromenad innan frullen. Var ute och brottades med bamse-snöflingor i 45 minuter innan en blöt men nöjd Sandy åter var tillbaka på Bosön.

Efter en frulle extra large så var dags för utvecklingssamtal med klassförestånadare Marie. Sedan flöt eftermiddagen på i ett behagligt tempo och helt otippat så lärde jag mig en hel del på träningsläran idag. Inte så att det inte brukar vara viktigt, nej nej, men jag som är lite trög brukar inte hänga med men hör och häpna, jag hängde med som aldrig förr, tjohoo!

Nu sitter jag och mumsar på varma mackar med alldelens för mycket ost, mumma!
Sedan är det Ugly Betty hos Anna med resten av tjejligan. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback