Globen here I come

I Helgen skall de bli riktigt riktigt kul faktiskt!

Dock har jag som vanligt en smula ångest när det nalkas någonting som betyder att jag inte får ha jeans och t-shirt på mig. På fredagen ska jag nämligen först träffa E på ett hotell i Årsta (?). Sen kommer någon form av bil och hämtar oss och kör oss till Globen. Väl där är det mingel med gratis buffé och alkohol, man tackar ja! Lite V.I.P-mingel med viktigt folk och hela baletten. Som vanligt är det någon liten filur i huvudet på mig som sitter och grubblar över vad sjutton jag gör där? Jag vet inte heller, det bara hände!
Efter tävlingarna åker vi tillbaka till hotellet och på lördag morgon blir det hotellfrulle och allt, me like!

Sedan är det mera tävlingar på söndag, lite Kür, hoppning och massa bus.
Jag erkänner, jag kommer sitta klistrad som en galen hästnörd och börja gråta när det är prisutdelning.
 
Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback