Hurtbulle på morgonkvisten

Godmorgon!

Har precis varit ute på en liten promenad. 40 tappra minuter vart det innan magen började klaga ljudligt och krävde frulle så det var bara till att hitta kortaste vägen hem och slänga ihop någonting ätbart illa kvickt!

Nu har jag mumsat i mig gröt och några mackor och sitter mest här och jäser nu. Tänkte försöka hinna läsa lite i min fördjupningsbok också innan skolan börjar så att jag har det gjort. Duktig va?

Man får nästan lite prestationsångest när man börjar morgonen så bra, nu kan det ju liksom bara gå utför...
Men då kan man ju alla fall leva på att man började bra trots allt. Alltid nått I gess.

Kommentarer
Postat av: meems

jag var ut o gick ca 30min igår morse, (9:30 DEN DU!) tror du jag kmr leva på det resten av året eller ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback