Otippad musik

En stor blöt puss bör komma flygandes till E för att han hjälpte mig att fixa in en hel del musik till min dator,
tack älskling!
Det roliga med att låta någon annan lägga in musik är att de kommer med en del musik som man hade glömt bort. Har letat lite och hittade några godingar som jag har lyssnat på om och om igen idag:


Magnus Uggla - Fyra Sekunder

På bara fyra sekunder ligger hon nära
och kramas beredd att mättas.
På fyra sekunder blir det då
min pyjamas som måste tvättas.

När jag viskar älskling kom nu
innan den flyr bort
ler hon.
Fyra sekunder, underbart e
Fyra sekunderbart e kort.



The Sounds - Living in America

We're not living in America,
But we're not sorry
I knew there was something that we never had,
But we don't worry
No we're not living in America,
But we're not sorry
We don't care about the world today
We're not sorry for you



Bloodhound Gang - The Bad Touch

Do it now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now



Jumper - Hon har ett sätt

Jag skulle gärna gå och hålla och ha sönder hennes hand.
Jag skulle ännu hellre göra nåt ja göra någonting jag kan.

Om hon va´ min skulle å det va´jag skulle jag ge, ge mina da´r.
Men hon e inte det e klart nånting man har.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få timbuktu och peps av mig om du vill;)
Väntar på dagens blogg händelse säger bara Kerstin och feng shui hmm hur det stavas...

2007-11-14 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback