Svingelskogen goes Bosöskogen

Igår var vi misann på teater med skolan.
Och inte vilken teater som helst, nej nej, här snackar vi om förstklassig Bosöteater, närmare bestämt i Bosöskogen.

Eftersom jag var ett hängivet Svingelskogen-fan när jag i mina yngre dagar så förstod jag ganska snabbt vad det handlade om och att de lättlurade kaninerna ifrån Lidingövallen skulle gömma muffins bakom granen. Roligt var det och jag skrattade så jag gick ont i magen, inte helt oväntat kanske, men vad sjutton!

Roligast var nog de små hintar de hade om hur mycket vi super på Campus, hur lätt det är att bli kändis om man är med i Farmen och imitationerna av Rådis och Jan Lundström.

En stor eloge till Frida, Annika, Tove och alla andra som gjorde ett grymt bra jobb.



Svingelskogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback