Trasig dator

Då har det hänt.
Ni det de där som man tror händer alla andra men inte en själv?

Jag höll in ON-knappen på datorn och det enda jag möts av är kryptiska siffror som tycker att jag ska starta om datron. Korkad som jag är startar jag om den i hopp om att någonting faktiskt ska hända men icke sa nicke. Nu är det alltså helt svart och mina bilder, texter, skolsaker och musik kan jag drömma om att få tillbaka. Kul. Kul dator.

Men shoppingtjej som jag är, såg jag genast det positiva i saken och bestämde mig för att i helgen skall det investeras i en ny fin liten söt laptop, tjohoo!

Nu uppmanar jag er mina söta läsare att göra backup på prylar ni är rädda om för tro det eller ej, så kan det faktiskt hända dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback