Underbar ståuppkomik!

Idag tyckte visst skolan att vi idrottselever behövde träna magmusklerna lite. Sagt och gjort, de bjöd helt enkelt in en ståuppare! Tror ni att jag skrattade? Tror ni att jag hade mascara över hela ansiktet för att jag skrattat s tårarna sprutade? Gissa själv...

Det absolut roligaste är att E var och såg samma snubbe förrförra veckan vilket gjorde att jag visste poängen många skämten och helt sonika började asgarva innan den kom. Förlåt alla som satt runt omkring mig, men jag kunde faktiskt inte hålla mig, det var ju så kul!

Favoriten var inte helt otippat när han pratade om hur töntigt Feng Shui var, ni vet sånt där när man måste ha möblerna på ett visst sett i ett rum? det roliga var att en lärare på skolan hade anlita en sådan för att fixa till vårat lunchrum. Gissa om hon såg sådär lagom sur ut när han hånade de som aldrig förr. Ojoj vad hon fick bita sig i tungan för att inte skrika rakt ut. Dock tändes hoppet i hennes ögon när han sa att han irriterade sig på att unga inte kunde prata korrekt längre. att man inte kan säga "jag ska knulla dig". Att man istället ska säga "jag ska knulla med dig". Åter igen fick hon sitta på händerna för att inte ge honom en rak högerkrok. Stackaren.

Jag tyckte i alla fall att han var kalasbra. Helt på min nivå faktiskt!
Sånt här kul gör vi på skoltid minsann, snacka om att jag har valt rätt skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback