Vinterfjällsångest

Nu börjar det blir dags att bestämma sig om man ska åka med till Vinterfjäll nästa år. Närmare bestämt v. 5 så packas skidorna ner och långkalsongerna åker på för då bär det av till Idre mina damer och herrar.

Det enda problemet nu är bara hur jag ska bryta upp spargrisen (som jag inte har) för att luska fram lite pengar till äventyret. Jag får helt enkelt leva på nada i sisådär jättelång tid och inte köpa några julklappar, DÅ det kanske går ihop sig om jag har tur. Jag vill ju så gärna åka så det så! Jag menar vem ska annars ha sönder liften, två gånger?! Dessutom verkar de flesta va på att åka så det vore ju dötrist att inte åka...

Man kanske skulle skaffa sig en spargris förresten?!
Lägga i en tia eller två så fort de landar i plånboken, vips så kanske man har några stycken och kan göra nått kul för. Till exempel åka på skidresa för 2100:-, ja tack!
 

 

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har ju lärt dig att spela black jack Sandy! Utnyttja dina talanger!!! :D

2007-11-06 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback