Äckligt effektiv

Var tvungen att avbryta mitt pluggande för en stund.
Det var så tjusigt väder så jag begav mig ut på en 45 minuters höstpromenad, najs!

Vart ju ingen badminton för halva stan hade tydligen bestämt sig för att spela. Suck. Skulle inte ha skrivit här att jag skulle spela, de var ju säkert därför alla banor vart uppbokade. Eller nått.

Har i alla fall varit duktig och skivit klart alla mina artiklar och läst lite i en av böckerna vi ska examinera. Dessutom lagade jag en mumsig lunch. När sjutton var jag såhär äckligt effektiv senast?!

Kommer dock avsluta dagen med flaggan i topp genom att dega framför tv:n och kolla på Fula Betty och Desperata Hemmafruar.





Jag framför tv:n ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback