Andy, Mandy & Sandy goes Volvoraggare

Igår var Andy, Mandy och Sandy (okej då, Anna, Malin och Sandra men de låter inte lika coolt...) på Korpenmöte.
För att ta sig till mötet så flörtade vi lite med Gustav så att vi fick låna Killer-bilen.

Likt äkta Volvoraggare svängde vi in på campusvägen för Anna var tvungen att hämta ett kvitto hon glömt.
I höjd med hus nr. sex så står det en bil. Mitt i vägen! Som ni vet så går det ju inte direkt att köra om och Anna börjar skrika om att hon inte kan backa och hettsar att jag ska backa medens hon går in och hämtar kvittot.

För att riktigt få ut sin ilska innan hon kliver ur bilen hänger hon, bokstavligt talat, på tutan och den låter som en....ja? Svan? Böööööuuuuuuup. Typ.

Som pricken över i:et så skriker hon på bred skånska:
- Din idiot!
Och gestikulerar vilt likt en galen grek.

Jag och Malin sitter i bilen och viker oss av skratt. Det bästa kommer dock när Anna precis gått ur bilen och ut ur hus nr. sex kliver skolans (enligt IK 2-flickorna) snyggaste kille. Anna försöker släta över det hela lite fint och skorrar nått vackert i hans öra och han ler mest och säger att det är lugnt.

Jag och Malin skrattade i ungefär sju minuter non-stop.

På väg hem ifrån mötet så skulle vi återigen signalera med tutan, mest för att den lät så kul.
Dock måste ha slitit ut den och gjort den hes för den här gången så lät den mest som en hes svan som håller på att bli strypt. Stackarn. Och Gustav som sa att han raggade upp sin tjej men den där bilen? Jo tjena....


Kommentarer
Postat av: Anonym

MMm mycket jag ställer till med nu men jag bjuder på der haha!! Trevlig helg kramar

2007-10-18 @ 23:19:06
Postat av: Gustavs flickvän

de va faktiskt jag som raggade upp gustav i min pyttelilla renault clio-91, gustav hade inte ens körkort när vi började ses å de e ju inte så kul å bli skjutsad på cykel när man är 19.

2007-10-19 @ 11:49:59
Postat av: Sandy

Hahaha tusen tack för den "Gustavs flickvän" för det är inte riktigt den varationen vi fick höra :) Fast de är klart, det skulle kanske inte vara så mycket Gustav då om han skulle erkänna nått sånt...

2007-10-19 @ 11:59:07
Postat av: gangster

HAHAHA :D go anna go!! bbööööpppp!

2007-10-19 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback