Årets goda gärning

Idag var jag och Malin nere på träningmässan.
Kul tillställning med massa tillfällen för en fattig student att delta i tävlingar med värdelösa priser, snå åt sig pennor, snygga påsar, billiga tidningar och provsmaka lite godis. Det var dock dåligt med snygga påsar med snören och gott godis men pennor hittade vi i alla fall. Och svettband!

Vi var heta på att fylla i tävlingar så nu hoppas vi på x antal vinster självklart!

Årets goda gärning gjorde jag när jag bestämde mig för att börja lämna blod. Iofs har jag inte fått godkännt än, risken finns ju att jag är man, har gulsot, Aids OCH har varit gravid den senaste månaden. Då blir jag inte godkänd. Men hoppas kan man ju alltid eller hur? Känner mig i alla fall sjukt nöjd så nu behöver jag inte göra någonting snällt på minst två år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback