Badminton? Jag?!

I morgon är det full rulle igen.

Ska leka chaufför till päronen som ska till stor-sthlm med Brorsan.
Medens de roar sig så har jag tänkt i alla fall, att jag ska läsa en hel del böcker eftersom vi har en del examinationer veckan när vi kommer tillbaka. Sen blir det nog en sväng till solariet också, för att gotta sig lite i värmen.

För att röra lite på sig så hetsade Bellan att vi skulle spela badminton i morgon.
Jag? Badminton? Jag som knappt kan hålla i racket...
Aja, har i alla fall laddat genom att låna brorsans halva garderob i form av skor, shorts och fotbollsstrumpor (!) så jag kan ju liksom inte misslyckas tycker jag eller hur?!

Ska i alla fall bli kul tror jag.
Dessutom kommer jag säkerligen få ännu mer träningsvärk. Kul. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback