Bra TV feat. Tröga jag

Dagens Hyllning:
Bra TV

Idag är nöjd. Om en halvtimme är det våra söta, underbara, illaluktande, förvirrade men ack så charmiga bönder i Bonde Söker Fru. Tyvärr är mina brudar iväg och jobbar men jag ska hålla koll så att de inte missar någonting.
Sedan är det ju Gray´s vid niotiden. Underbar serie. Kort sagt: Jag är nöjd!



Dagens Diss:
Tröga Sandy

I julklapp förra året fick jag ett par hörlurar så att jag skulle kunna snacka via Skype med nära och kära. Dock hann de knappt anlända till lägenheten innan jag tappade bort dem. Har vänt upp och ner x antal gånger på stället för att hitta dem men icke. Så idag när jag skulle justera mina högtalare så såg jag dem, gömda bakom högtalaren i en stor hög med sladdar låg dem alldeles ensamma och bara väääntade på att bli använda efter sisådär tio månader. Bättre sent än aldrig eller hur var det nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback