Butter

Idag är jag sur.
Jag faktiskt det är sant.

Var hos doktorn idag och summan av kademumma är väl typ att man får skylla sig själv för att man idrottar. Så länge man kan gå och sätta sig ner på golvet (jo, jag fick visa det faktiskt) så var det inget fel på mig. Sen att jag skrek rakt ut när hon klämde på knät spelade visst ingen roll. Så nu ska jag kontakta en sjukgymnast, (om jag vill och självklart utan remiss) få ett likadant träningsprogram som jag redan har och har tränat efter i ett år, och åkterkomma om sex månder om jag fortfarande har ont.

Om jag skulle tvivla på denna briljanta teori så sa hon att det också kan vara försenad växtvärk (!). Eller förslitning i hela lårmuskelaturen. Men som sagt, jag ska återkomma om sex månder om jag fortfarande har ont. Kul. Kul tant.

Skylt till sjukhus. Foto: Bertil Ericson/ Scanpix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback