Fullspäckat lov

Visst är det hopplöst.
Man får lov för att man ska vila upp sig, ta det lugnt, chilla och bara ha det riktigt jäkla bra.
Men icke sa nicke!

Idag var den uppstigning 07:30 i Uppsala för att hoppa på första bästa buss till Gurkstaden.
Väl där slängdes jag in i bilen och framför mig nu hade jag 1 1/2 timmes bilfärd i ett trångt baksäte eftersom halva släkten skulle med till farmor. Eller i alla fall mamma, pappa, brorsan och mormor.

Väl där bjöds det som vanligt på köttgryta, som vi har fått så länge jag kan minnas varje gång vi kommer dit. Sicken tur att jag tycker det smakar mumma!

Vid sextiden var jag hemma igen och åkte iväg till stallet för att rida lite på Hot Shot, äntligen någonting roligt!
Nu sitter jag här med lite halvlagom kramp i benen och bävar mest för träningsvärken jag kommer ha resten av veckan...

Resten av veckan förresten. Ser ut som följer:

Tisdag Pluggdag, artikelskrivande och så ska jag spela badminton med Bellan.
Onsdag Vingåkers Factory Outlet, here I come!
Torsdag Mera plugg och en vända ner på stan.
Fredag -
Lördag
Jobb jobb jobb och mera jobb.
Söndag Back on Bosön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback