Idag lyssnar jag på...

Kent - Ingenting

"Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
Som att vara beväpnad
Och under belägring
Kan jag skjuta dig ut"


Timbaland feat. Nephew
- The Way I are

"I´m scandinavien and
everything is free"


Magnus Uggla
- Pärlor åt svin

"Din före detta kille var av samma sort,
han var en riktig gris, som bedrog.
Dom elaka ryktena skratta han bort,
tills att du såg bevis, o fick nog.
Sen kom, han som gick på tabletter. Kaffe o cigg.
Han var, din blott, enstaka nätter.
För ett risigt ligg.

Du, du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för det trash du gillar,
Varför ska du kasta pärlor åt svin?
Du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för så fula killar,
Sluta upp att kasta pärlor åt svin.

Ta mig, ta mig istället. Jag vill och kan.
Gå med, dig till kapellet.
Som en riktig man."


Avril Lavigne - Hot

"You make me so hot
Make me wanna drop
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me, baby, baby
You're so good to me, baby, baby

I can make you feel all better, just take it in
And I can show you all the places, you've never been
And I can make you say everything, that you never said
And I will let you do anything, again and again"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback