Lyckad Hattfest

I onsdags så var det hattfest i Kompassen signerat Fest & Flyt.
Som mest var vi ca. 20 personer vilket är en hel del i lilla lilla lilla kompassen sådär mitt i veckan.

Riktigt lyckad måste jag säga. Allt var kort sagt som vanligt!
Hur vet jag de då, jo...

...Malin står på dansgolvet.
...Kviding dricker. Och dricker.
...Tobbe jobbar mycket med sms.
...Martin går runt med en chipspåse. Som inte är hans egen.
...Angelica genomför flera klädbyten under kvällen.
...någon ringer fyllesamtal till någon. Kvällen till ära Tian till min E.
...man dricker mer än man har tänkt.
...helt utan logik springer man hem när man ska lätta på blåsan.

Kommentarer
Postat av: mimmie

när kmr du hem !??!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback