Skolkis

Usch.
Jag som aldrig någonsin brukar mygla.
Skulle börja 9:00 men jag vart liiite sen.

Började med att dörrarna på tåget ifrån Uppsala inte gick att öppna. Jo det är sant! Detta resulterade i att ett gäng stressade, sura och morgontrötta pendlare fick sitta och vänta på att få bli utsläppta. Mycket intressant vill jag lova, hade vi haft en kamera så hade det blivit den ultimata dokusåpan. Han som stod närmast dörren började stressat prata för sig själv och mumla om att han inte hade tid med det här. Ungefär tio gånger sa han detta. Sedan tyckte jag mig se några längre bak i kön började snegla lite suget på varandra. Tyvärr öppnades dörrarna då så jag fick aldrig se hur de hade kunnat sluta.

Sedan kommer jag ner till tunnelbanan och där så säger en trevlig röst i högtalaren att det är växelfel på tågen mot Ropsten. Detta resulterar i att jag fick vänta i 28 minuter innan tunnelbanan kom.

Detta i sin tur resulterade i att jag missade bussen mot Bosön och då alltså vart sen. Feg som jag är vågade jag inte smyga in i klassrummet x antal minuter för sent så jag smög hem istället och väntade en stund tills det vart lunch och anslöt då istället.


Kommentarer
Postat av: coach

FEGIS

2007-10-22 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback