Söndagsnöje

Hängde (som vanligt) på tjuvlyssnat.se och hittade dessa gobitar så här en lat söndag.
Mycket nöje!


Bankomaten vid stortorget, Falkenberg

En tjej ~15 ska ta ut pengar. Med sig har hon sin kompis som också är ~15.
Tjej 1: Asså hur fan gör man?
Tjej 2: Men följ bara anvisningarna, pucko!
Tjej 1: Vilka anvisningar?
Tjej 2: Dom på skärmen!!
Tjej 1: Jaha, men hur gör man?
Kvinnan bakom dem fnissar. Ett par minuter senare:
Tjej 1: Den tog kortet, den tog kortet!
Kvinnan bakom skrattar så hon gråter.
Tjej 2 : Men då får du väl ta tillbaka det!?



Centrala Lund

Kille ~15 läser tidningen och pratar om en annons för en affär som säljer damkläder.
Killen (konfunderat): Vadå DAMP-lagg?!



Röda linjen
 

En äldre man och hans fru kliver på tunnelbanan som är ganska full. Det finns två platser lediga men inte i närheten av varandra.
Yngre kille: Jag kan flytta om ni vill, så ni får sitta bredvid varandra.
Den äldre mannen: Nej det behövs inte.
Yngre kille: Säkert?
Den äldre mannen: Ja, henne ser jag varje dag, men dig har jag ju aldrig träffat förut.



McDonalds, Kristianstad

Tjej ~ 25 ställer sig och ska beställa av en kassörska ~20 med utländskt utseende.
Tjej ~ 20: Hej!
Tjej ~ 25: Hej, en McFlurry och en blatte tack! Eh, latte menar jag. Gud, latte. (Halvskriker) Latte menar jag!!
Hela kön tittar på dem medan tjejen i kassan lugnt knappar in beställningen och tjej ~25 betalar och snabbt går därifrån.


Kommentarer
Postat av: tr

Haha, tjuvlyssnat är underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback