Wasa kanel och Facebook

Dagens Hyllning:

Wasa Kanel
Dessa runda, underbara, smarriga delikata brödbitar är min nya drog. Varje halvtimme hittar jag på nya ursäkter för att ta en till. De är ju så goda! Jag fasar för när mitt paket tar slut för jag vet inte riktigt hur jag kommer att reagera. Kommer jag att köpa upp alla paket som Rånboda har eller hur kommer det att bli?!




Dagens Diss:

Facebook
Denna hemska sida tar upp all min tid! När jag "bara" som in och kolla om någon har skrivit så slutar det alltid med att man surfar runt och kollar runt kompisars kompisar som man har träffat typ en gång och genast vill man bli vän med den för man hade ju såå kul den där (enda) gången man sågs.
Dessutom är det coolt att ha många vänner har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback