Kassörska vs. Galadrottning

I morgon blir det full rulle.
Först ska jag tillbaka till mitt söta ICA Maxi och jobba 11.00-19.00.
Vet inte riktigt hur jag ska klara av att jobba så länge? Jag är ju blott en förvirrad student numera som är van att leka runt i ett klassrum hela dagarna. Den seriösa kassörskan som jobbade där i somras är som bortblåst. Kommer ju inte ens ihåg mitt lösenord till kassan, hur sjutton ska de här gå?!

När jag är klar ska jag köra hem, helst snabbare än blixten så att jag kan backa tiden ett par timmar för då jag ska befinna mig ute hos E i Lisjö inom en snar framtid. Innan dess ska jag hinna...
...duscha.
...sminka mig fint, men inte för mycket men tillräckligt för att det ska se piffigt ut.
...fixa håret utan att de ska se fixat ut (hur nu de ska gå till?!).

Ibland är det tungt att inte var så übertjejig. För alla andra tjejer kanske de tar en timme men för mig så måste man dubbla tiden då jag har en tendens att klanta till det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback