Lägesrapport

Har precis kommit tillbaka ifrån ett möte med Korpen där jag och Anna skulle diskutera med chefen vad de vill att vi gör som projektarbete. Blev riktigt intressant och tror att de kan bli bra faktiskt!

Sen har de blivit lite tvättande då jag har latdag idag eftersom jag kommer börja halv ett varje tisdag, najs! Slutar iofs vid fyra men det är ändå skönt att hinna göra lite saker innan skolan börjar.

I övrigt blir det full rulle hela veckan.
I morgon sparkar vi in ettorna med dunder och brak. Lite lekar och bus på dagen och sedan middag och megaparty på kvällen, helt i min smak! Får dock se till att komma hem innan solen går upp eftersom vi börjar 8.40 dagen efter. Urk. Men men, kung i baren, kung på dagen, som skolan så fint har formulerat det.

Till helgen blir det häng med E som gäller. Antingen så blir det till att hänga hos honom i Uppsala och festa lite, eller så ska vi vara herrgårdsvakter åt hans päron och ta hand om hästar och hundar.


Kommentarer
Postat av: Coach

skulle det inte vara ett najs-förbud?

2007-09-12 @ 15:48:38
Postat av: Anonym

tycker du börjar bli lite slö med uppdateringen här... skärpning på torpet...;-)

2007-09-14 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback