Onödig fakta

♣ Senaste person som....
- sov i din säng? Mr. E
- såg dig gråta? Bellan
- fick dig att gråta? Oj! Kommer inte ihåg?
- du gick på bio med? Mr. E
- du gick på stan med? Faj och E.
- skickade ett e-mail till dig? Pappsen, på jobbet skickar han mest historier istället för att jobba.

♣ Senaste...
- låt du hörde? Timbaland - The way I are
- film du såg? Shrek den Tredje.
- mat du åt? Tacos, mumma!
- drog du knarkade? öhh... räknas Loka Citron?

♣ Har du någonsin....
- förnekat förintelsen? Den skulle bli ganska tuff men ingenting är väl omöjligt? Eller nej förresten...
- följt Skilda världar? Okej jag erkänner...
- snott någons mobiltelefon? Nej usch, de är jag för mesig för!
- varit medvetslös? Nej, jag jobbar inte så.
- gjort nåt riktigt dumt? Har jag nog ja...
- gjort nåt du verkligen ångrar? Jajamensann.
- blivit full på ett släktkalas? Nej, lyckas alltid bli fyllechaffis?
- varit full i skolan? Faktiskt inte.
- blivit portad från en krog? Nej de hoppas jag verkligen inte? Eller vet ni nått som inte jag vet?!
- slagit sönder en tv? Varje dag faktiskt...
- önskat att du var det motsatta könet? Skulle ju vara trevligt en dag förstås...

- varit gravid? Kan jag inte påstå.
- fått barn? Inte vad jag märkt i alla fall?
- överdoserat? SMS kanske men de räknas nog inte...
- åkt ambulans? Ett par gånger ja.
- gjort nåt riktigt olagligt? Det är jag för mesig för.
- torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Nej tyvärr.
- blivit polisanmäld? Inte vad jag har hört i alla fall?

- skämts över dina föräldrar? En och tio gånger kanske?
- skämts över din kompis? Har väl hänt när det funnits en del alkohol med i bilden.
- skämts över dig själv? Självklart. Men den bjuder jag på!
- ätit från en papperskorg? Urk.
- Sagt "Jag älskar dig" och menat det? Klart jag har.
- Bråkat med ditt husdjur?Japp, med varenda en! Brukar ha givande djupa konversationer.

Några smakprov:

"Förstår du inte att det verkligen, inte på något sätt, är acceptabellt att lätta på blåsan inomhus?"
"Varför kan du inte bara hoppa över hindret? Snälla? Please.... Du får en morot!"
"Hur svårt kan det vara att bara låta bli att rulla sig i hagen? Skulle du vilja stå och plocka torkad lera i hela mitt hår?
Nej just det!! Skärpning dumma häst! Annars så får du ingen mat och ingen musik när du ska sova! "
"Kan du inte bara torka av tassarna på mattan innan du går in? Vad är det som är så otroligt svårt?"


- Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Varför har jag aldrig sån tur?
- Varit i Norge? "Tjeeempe gööööttt" (Rätt svar: JA!)
- Varit i Finland? Finlandskryssning, check!
- Varit i USA? Big nono.
- Varit i Kina? Ching Chong nej!
- Varit i Tyskland? Icke sa Nicke!

♣ De senaste 48 timmarna har du....
- gråtit? Nopp.
- köpt någonting? Tågbiljett till Gurkstaden.
- varit sjuk? -skakar på huvudet-
- sjungit? Självklart, hoppas inte grannarna hörde bara!
- sagt "Jag Älskar Dig"? Kan jag inte påstå.
- velat säga till några att du älskar dem? Nej de vore en överdrift.
- träffat någon ny? De va ju en del folk på T-centralen så det kan man väl säga ja?
- saknat någon? Skulle man väl kunna säga.
- kramat någon? Ja, diggar ju kramkalas!

♣ Jag har....
- Digitalkamera? -snyft Nej! -snyft-
- Telefon på rummet? Våt dröm när man var 14, nu får mobilen duga!
- Egen dator? Räknas min runsten som förr i tiden kallades dator?
- Könssjukdom? Nej tack!
- Husdjur? Min söta kissekatt Ebba!
- Bra kompisar? Dom bästaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback