Förvarning om dåligt med bloggande

Tänkte redan nu förvarna att jag kanske inte kommer hinna blogga sådär superdupermegamycket den närmaste tiden. Det beror helt enkelt på att det är full jäkla rulle här bakom tangenterna.

Torsdag
Praktik på dagen. Sedan tar jag mitt pick och pack till stationen för att bänka mig i en tågvagn och tuffa fram i fyra timmar tills jag är framme i Göteborg. Väl där ska jag kolla på hästtävlingar och pussas lite med killen.

Fredag
Shopping, hästtävlingar och lite mer shopping förhoppningsvis.

Lördag
Åker tillbaka till Gurkstaden. Väl där blir det till att hem och byta väska innan jag åker tillbaka till stan. Väl där blir det grym förferre och klockren utgång med mina heta tjejer. Ska bli hur kul som helst!

Söndag
Åker direkt ifrån Fia, min nattliga vän, till Sthlm. Väl där ska det kollas på lägenhet. Tjohoo! Hyresrätt i andra hand Lidingö. Håll tummarna för oss!

Måndag
Anställningsintervju så ni får återigen hålla tummarna för mig tack.

Tisdag
Svar inte på tilltal.


Kommentarer
Postat av: mimmie

va kul att du har tid för en nu för tiden.. :$

Postat av: joel

ojojoj.. här ligger man i lä

måndag till torsdag - tänka
torsdag till söndag - tänka lite till

aaah ;D

2008-04-29 @ 07:38:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback