Helgrapport

Jaha då var ännu en helg till enda.

I lördags var det jobb så det var ju sådär lagom mycket helg. Jaja, men får tänka på pengarna och min motivation just nu är att jag i alla fall får lyssna på ljudbok till och från jobbet! Man är ju inte den som är svår liksom.
Efteråt mötte jag upp E hemma hos hans polare där vi träffade lite folk, drack lite drinkar och spelade M.I.G. Kul spel som är som TP fast med mer normala frågor. Alltså inte Vad heter Bill Clintons katt? Tyvärr förlorade jag och Julie men vi skyller på att killarna var fler och att de faktiskt är mycket äldre. Eller nåt.

Igår var det IKEA i sann familjeanda som gällde, kuddar och påsklakan inhandlades bland annat. Jag fick även anledning att träna på de här med Shotgun (eller hur de nu stavas??)! Ja ni vet, den som skriker det få sitta fram. Tur att E hade med sig sin överpedagogiska vän som började Ssssssss så fort han såg bilen var på jag kopplade och skriker Shotgun rakt ut på parkeringen. Allt för att sitta fram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback