Jag och Markoolio

Mitt i all denna musikkavalkad har jag även kommit på att jag kan i stort sett alla Markoolios låtar.

1. Varför har min kille alla hans låtar på datorn?
2. Varför i hela friden har dessa textrader etsat sig fast likt fästingar i mitt minne?

Det är ju inte direkt någonting man är stolt över. Jag menar tänkt vad mycket annan VIKTIG information jag hade kunnat fått plats med i min lilla hjärna annars. Jag kanske äntligen hade lärt mig att skilja på höger och vänster. Fan. Det är ju attans att man inte bodde i USA för då hade jag säkert kunna stämt Markoolio på massa miljoner och om jag hade fått massa miljoner, ja då hade jag inte behövt mer utrymme i hjärnan. Då hade man kunnat ha en anställt vars enda uppgift är att skrika höger eller väster när jag ber om det. Hur coolt hade inte de varit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback