Löparskor som ger mig kondition

Igår stod det benträning på schemat och inte helt otippat så kom självklart träningsvärken som ett brev på posten idag. Detta anser jag vara en ypperligt bra ursäkt till att inte träna idag. Istället ska jag stilla mitt dåliga träningssamvete genom att åka in till stan och handla lite träningskläder tänkte jag.

Har 25 % rabatt på Adidas genom skolan så här gäller det att fynda vill jag lova!

Min plan är att finna...
1. Ett par löparskor. Gärna ett par som ger mig kondition och vältränade ben på köpet. Bäst att fråga någon i affären som vet vilka skor de kan vara, vart så osäker sist när jag provade, kände mig sjukt otränad vad jag än provade. Det kanske är någon magisk knapp som personalen måste trycka på för att funktionen ska träna i kraft?

2. Ett par träningsbyxor. Det blir lätt. De får inte vara för korta (tack gud som gav mig för långa ben), men heller inte för långa. Jag vill heller inte ha vida byxor. Fast inte sådär cellulit-tighta heller. Balansgången är hårfin.

lätt som en plätt alltså, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback