Mina heta löpardojjor

Pust.


Hemkommen ifrån stan och summan av min shoppingrunda är: skam den som ger sig!

Började med att morra mig runt på Adidas. Hatar när jag inte kan glida runt och prova själv, jämföra och kolla runt lite till och läsa om skorna. Istället står de bara en sko framme av varje modell så man var vackert tvungen att haffa en anställd så fort man ville veta någonting om den där sabels skon. De springer iväg för att hämta skon, är borta i sju minuter. Minst. För att man sedan bara kallt kan konstatera att nej, skon var inte ens i närheten av att passa min lilla fot.


Butter likt en av dvärgarna vandrade jag vidare och brottades i både den ena Stadium och den andra Intersport. Efter att ha brottats, svettats, grinat och frustat hittade jag dem äntligen. My babes! Skit snygga, skit sköna och till ett pris av 699 :- helt i min smak med andra ord!


Lyckades även i lyckoruset hitta ett par svarta träningsbyxor samt lite underkläder. Riktigt nöjd med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Ewie

kul med shopping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback