Mitt dolda sopberg

Jag mår illa. Nej jag är inte gravid och jag diggar inte Magnus Uggla ovanligt mycket idag.
Anledningen i så fall?

Jag har en utav Campus renaste lägenheter. Nördig pedant ut i fingerspetsarna som kommer på få känslor som ger mig samma rus som en nystädad lägenhet. Halleluja!
Hur som haver, när jag kom hem idag för att käka lunch öppnade jag dörren och var nära att spy i mitt lilla förråd utanför dörren. Hela min lägenhet stinker sopor. Urk! Jag har gått ut med alla sopor, skurat sophinken och ändå luktar det pyton. Just nu sitter jag med öppen dörr här och huttrar i hopp om att skiten ska vädras ut.

Tänkbara orsaker till problemet:
1. Det ligger en död gammal råtta i någon vägg.
2. Någon utav vaktmästarna har smugit sig in i lägenheten och släppt en brakare när jag var i skolan.
3. Någon annan har smugit in i lägenheten och släppt en brakare när jag var i skolan.
4. Någon smyger in och dumpar sina sopor under min säng.
5. En liten tomte gömmer sig i min lägenhet och denna tomte har inte duschat på väldigt väldigt länge.

Någon som har en klädnypa?!
Snälla?!


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback