Om att bli gammal

Gud så praktiskt det är när man blir så gammal som jag. Man kan liksom med gott samvete sitta hemma i mysisar en fredag och bara vara. Min fredag är iofs inte ultimat eftersom jag inte har någonting gottit att äta. Läs CHIPS! Tänker dock fixa det efter jobbet i morgon, man är ju liksom inte mer än människa hallå!

Nu sitter jag och fixar och trixar med lite cool musik till iPoden. Har dock kommit in i en lugn period vad gällande musik, hum, kanske för att jag bara vill sitta på trappen i solen och njuta och då passar det ju inte riktigt in i bilden att headbanga antar jag. Hur som haver, nu hägrar sängen strax eftersom jobbet väntar i morgon.


Kommentarer
Postat av: Joel

Även jag har bytt till en lugn period på min ipod.. med tanke på att jag bara har tvålåtar.. gustaf frödings femte dikt och helloweens andra låt a million to one..

nu blir det fröding i loop... bonzaiiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback