Om att ligga bakom en rauk

Aftonbladet tipsar om att en av de hetaste platserna att ha utomhussex på är bakom en Rauk.

Frida eller Gustav, vad har ni nu ställt till med?!

Jag menar jag känner ju två stycken ifrån Gotland och Gotland är ju inte såå stort, alltså måste de ha varit en av dessa som tipsat om denna fyndiga plats. Vad de inte har tänkt på att en rauk inte finns på så där jättemånga andra platser. Betyder nu detta att om man är en såkallad fastläning, måste man då åka till Gotland för att få ligga lite utomhus?! Förvirringen är total... Det här är helt klart någonting som måste tass upp med Gotlänningarna efter praktiken, Påminn mig!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Kund´ int´ sagt de bättre själv...

2008-04-22 @ 15:18:59
Postat av: Joel

Jag trodde en Rauk var en Rolig, Annorlunda, Unik, Kotte...

jaha, där ser man, i så faLL har jag inte haft sex bakom en Rauk..

hmmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback