Om att vara hemma igen

Nu är jag hemma igen. Känns verkligen jättebra att vara hemma. Speciellt när man måste städa, handla och helst hinna jobba med praktiken i åtta timmar. Jag ska gärna hinna piffa mig lite också mitt i allt och någonstans hade jag en våt dröm om att hinna träna lite. Pyttsan. När Sambon dessutom hade glömt bilnycklarna i fickan vilket resulterar i att jag får gå och handla, slog jag nästan volter av lycka.

Men vet ni vad, jag klagar faktiskt inte för han är världens snällaste, gulligaste och bästaste, solen lyser och jag kan ju lyssna på ljudbok eller bra musik under tiden så varför klaga?!

Ikväll blir det dessutom picknick med vin och mys nere vid vattnet, härligt värre. Säger ju att han inte är så dum trots allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback