Opedagogisk påhälsning i Leksand

I morgon drar vi på road trip till Leksand.
De är dock inte så roligt som de låter. Eller jo förresten, lite kanske. Jag ska hålla i en kostföreläsning där för en utbildning som Ridsportförbundet håller i. Här gäller det att få in foten så man tackar ju inte direkt nej! Är dock en smula nervös, är ju inte direkt en superexpert på kost. Jag jobbar nu på strategin att jag späckar min föreläsning så mycket att de helt enkelt inte hinner med några frågor. Vår lärare i ämnet Pedagogiskt Ledarskap skulle förmodligen slita sitt hår om han hörde om mina opedagogiska metoder men vad ska man göra, nöden har ingen lag!

Sambon följer med eftersom han också är Ridsportare så det blir romatic weekend fast med jobb. Typ. Kan vi behöva med tanke på att jag efter de åker hem till Gurkstaden på praktik i sex veckor. Fast jag kommer nog försöka mygla mig ut hit X antal gånger, moahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback