Påtvingad picknick

Mamma berättade just att jag måste springa Vårruset för att hennes skola ska bli ett lag. Anledningen till att de vill bli ett lag rörande. Man får, håll i er nu, en picknickkorg! Jo det är sant! Efter att man har sprungit i mål så sätter man sig på sin filt och fika och gottar sig åt att man ännu en gång har genomfört årets motionsrunda.

Självklart är jag inte sen att hänga på, jag menar gratis picknick hallå! Sen slog det mig. Detta innebär att jag måste springa. Mer. Suck. Nu fick jag ångest. Nu var det bara att pallra sig ut i spåret då för de lär ju vara enda träningen man får den här veckan. Blää.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. en äkta idrottskonsulent har talat!

Postat av: Joel

Fan.. kämpa lite nu annars ska jag jävlar i mig ta direktflyget hem och sätta ett brännjärn i hamstrings på dig ;D

picknickkorgar* is the shit!!!

*rätt stavning???

2008-04-30 @ 12:40:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: mimmie

nu tkr jag du är lite dålig på o uppdatera här va...

2008-05-03 @ 23:38:13
URL: http://meme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback