Praktiken vill göra mig tjock

Nu sitter jag här på praktiken och tjuvbloggar.
Jag har nämligen kommit fram till att de är det enda sättet att se upptagen ut så att man slipper långlunch / långfika. Om jag fortsätter som jag gör nu med allt fikande så kommer jag att rulla hem till Bosön sen. De beror dock inte på fikabröd i stora lag i form utav saftiga bullar och knapriga kakor, nej nej. Här pratar vi alla dessa koppar med coco créme. Ni vet, varm choklad med vispad mjölk. Mums! Dock är det inte lika mums för varken figuren eller kissblåsan att dricka så många koppar om dagen som jag gör. Men sitter jag här i min lilla vrå är det lättare att undvika denna freestele.

Hur står de till med er andra? Hur har mina kära klasskompisar de på sina praktiker? Rapport tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback