Ridtur med svärmor

Idag ska jag förövrigt kamma hem en hel del vuxenpoäng. Ska ut och rida med sambon mamma. Shit pommes, hur seriöst är inte de då?! De är så snälla och rara och låter mig rida hos dem och det gör ju inte saken sämre att jag får hjälpa till med min nya förälskelse, Fabian. Så jäkla söt! Är som en jättebebis som mest är rädd för allt och har absolut ingen koll på sina ben men det är såna jag gillar. Han lär ju dock kräkas på mig när jag kommer jollrande på honom och ropar på "Fabbibaii puttinutten" Risken finns ju att han dissar mig så hårt och vägrar komma in. Hum. Aja, jag kan ju i alla fall inte köra på den strategin när svärmor är med, herregud vad skulle hon tro då? Här är det seriösa Sandra som fram. Shit och hjälp, hur sjutton ska de gå...

Önska mig lycka till...


Kommentarer
Postat av: Lina

nu vill ju jag veta exakt vad det var för pinsamt som hände på ridturen med svärmor??? för något måste det väl ha varit? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback