Stressad morgondag

Jaha då var man hemma igen då efter åtta timmar på ICA. Tjohoo!
I morrn blir det dock full rulle, minst sagt! Kommer att få gå upp vid 06:00. Jag vet, totalt omänskligt tidigt på den heliga vilodagen. Jag har helt klart valt fel sport...

Hur som haver, då ska jag i alla fall rida och jag måste vara klar till tio för då ska jag åka tåg till Sura. Där ska jag åka med killens syrra på tävling. Jag är nämligen 1:a hästskötare, det är inte utan att jag är lite stolt! Sedan åker jag buss direkt ifrån tävlingen till tåget som ska ta mig till Sthlm. Väl där ska jag dock kräva att my man kommer och hämtar mig. Punkt slut. Hoppas att jag någon gång ska hinna äta, kissa och andas. Men de löser sig. Ska i alla fall bli kul, var ju ungefär ap-längesedan jag var ute och hängde på tävlingar... Undrar om jag kommer ihåg hur man gör?! Har ett svagt minne av att man skulle hoppa över några hinder och att de typ skulle gå snabbt och grejer för då typ vann man... eller? Var det kanske tvärtom? Hum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback