Fingrar med lukttusch

Okej jag överlevde faktiskt.
Jag har precis insett att jag måste ha världens coolaste jobb. Vi har ännu inte haft möte om när och hur länge jag ska aktivera barnen så tills dess hänger jag runt som en vanlig fröken. Detta betyder att jag...

Leker kull
Spelar spel
Åker rutschkana
Klättrar i klätterställning
Jagar barn
Får frukt, lunch och mellis serverat vid bordet
Ritar teckningar...

...hela dagarna! Vet nu hur soft det är? Jag lever livet helt klart.



Dock skulle jag behöva tips. Hur sjutton får man bort tuschfärg på händerna? Som det ser ut nu kommer jag numera permanent ha svarta, blå och rosa fingertoppar. Vaddå dagisfröken? Jag? Näää...

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också haft dagisverksamhet idag! Pennorna är inte mycket att göra något åt, bara att vara glad så länge det inte kladdas på kläder!



I lvrigt funkar det bra med golfspel (så länge det inte ösregnar) och så datorspel gratis-spel.se var det idag ;)



Kram

2008-08-05 @ 19:40:41
Postat av: Klara

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback