Lättlurad nervös fröken

Ojoj, nu hoppar fjärilarna runt som små tokar i magen vill jag lova.
I morgon börjar jag nämligen på det nya jobbet, idrottsansvarig på en förskola.

Just nu är jag mest nervös över att:
1. Ungarna ska vara riktiga brats och driva med mig totalt. Trots att de bara är fem år. 
2. Kollegorna kommer att skratta åt mig.
3. Dagisfröknar på Lidingö har fiiiina kläder på jobbet. Själv tänkte jag köra baggybrallor och t-shirt...
4. Barnen kommer gräva ner mig i sandlådan. Lättlurad som jag är kommer jag säkert gå på nåt sånt!
5. jag kommer vara den enda som är intresserad av att bygga sandslott, leka kull och sånt kul som jag har längtat efter hela sommaren.

Benen är rakade, naglarna målade och brynen plockade, nu får det bära eller brista!

Puh. Ångest var de ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback