Mesig solbränna och ölflak - sommaren 208

Nu är jag ju skitnyfiken, hur har er sommar varit?


Min har varit kanoners vill jag lova! Efter x antal veckors slit på ICA har jag nu sagt upp mig, tjohoo! För att fira det hela var det Kroatien en vecka. Sol, bad och färgglada drinkar. Tror ni att jag trivdes eller? Dock ska jag ta ett samtal med päronen. Har lyckats fått någon form utav albinoarvsanlag vilket resulterar i en lätt lätt ljusbrun bränna. Kul. Verkligen. Tack för den. Jättekul när man har en sambo som blir svart bara han tittar på solen.

Slickade dock mina sår, packade om mina väskor och drog vidare till Skåne. Roadtrip med andra ord. Jag, sambon och hans polare Micke tuffade ner för att besöka sambon s syrra. Väl där fick jag minsann rida tre hästar på ett dygn. Tror ni jag var lycklig? Var dock inte lika lycklig när träningsvärken kom som ett brev på posten... Efter att ha badat i havet och käkat glass i Århus rattade vi vidare till Danmark och vidare till Tyskland. Som sig bör inhandlades alkoholhaltiga drycker till förmånliga priser. Med en tung bil, tunn plånbok men glada miner styrde vi kosen tillbaka till Svearike. En riktigt god middag i Malmö, en natt till i Hörby och sedan tuffade vi hemåt. Dock gjorde vi ett underbart stopp hemma hos Anna först där vi badade i poolen, solade och käkade mumsigt god paj.


Nu sitter vi här hemma på Bosön igen i ett hav av flyttkartonger. Lasset går om en vecka och tre dagar så det gäller att börja i tid, ni känner ju mig. Börjar dock jobba på måndag på nya jobbet så att jag inte ska få totaldrille på allt vad sängstomme, flyttlådor, val av gardiner och ja, allt som hör en flytt till. Pust.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå ni var gryma på Volleyboll ;) Kram

2008-08-04 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback