Aktivist efter reafynd

Passade på att smyga in på Lindex och fynda lite på rean när jag ändå var inne i centrum igår. Riktigt nöjd kom jag hem med bland annat en scarf för 30:-. Glad i hatten tog jag på mig den nu för att jag skulle ha någonting att mysa runt i. Råkar gå förbi badrumsspegeln och ser till mig fasa, jag ser ju ut som en vänsteraktivist! Ni vet med palestinasjal och allt. Inser att jag nu inte har något val än att börja sjunga kampsånger, hata polisen och det svenska styrsystemet. Ser rubrikerna framför mig "Började med reafynd och slutade med tre års fängelse för våld mot tjänsteman". No more miss Nice Girl här alltså med andra ord.
Tänk vad ett klädköp kan förändra ens liv...


Kommentarer
Postat av: mimmie

eeeeeeeeller hur ! du som stänger av ljudet på tvn när det blir konflikter *fniss*

2008-02-04 @ 00:46:35
Postat av: Lina

hahahaha! du är så jävla skön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback