Barcelona here I come

Om inte jag och prinsen kommer iväg så ska jag i alla åka med klassen till Barcelona den 25 mars. Gissa om jag längtar? Har ju varit galen i staden sen jag började läsa spanska och äntligen ska jag få åka dit, tjohoo!
Synd bara att jag har glömt varenda ord spanska jag har tragglat hela högstadiet och gymnasiet. Nu är jag sådär tråkigt svenne igen och kan bara beställa in en öl på spanska. Kul.
Kommer i alla fall bli intressant att dela åttabäddsrum och hänga ihop nonstop. En härlig avslutning med klassen som kommer sluta med att alla kommer hata varandra och ingen säger ett ord på vägen hem i flyget. Antagligen så kommer jag sitta mitt i allt och bara skratta jättehögt åt allt som en riktig pain in the as, moahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback