Dansångest

Det börjar dra ihop sig till den världsomtalade (eller nja, nästan i alla fall) Bosödagen. Öppet hus för alla elever som intresserade av att söka till skolan. Vi är ett tappert gäng som har fixat ihop en liten show som ska visas upp. Dock har jag en liten klump i magen... Jag har nämligen sagt att jag kan vara med i ett dansnummer! Nu har de gått två träningar och visst, jag kan dansen, men inte mer än så. Känner mig mest som en stel robot som mest gör ett inprogrammerat program. Sjukt underhållande. Not. Tänker er själv en robot som dansar, fast det försöker vara cool och alltså inte gör robotdansen. Coachen är dessutom sjuk så nu ska JAG lära två tjejer delar av dansen. Ångest. Nu måste ju lära mig den och grejer, hur hamnade jag här??!! Det är ju inte precis som när man har tagit x antal öl och tycker man dansar snyggast i världen direkt...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig kväll!

Postat av: Felicia

Hejsan Hejsan! Tänkte bara tipsa dig om att jag har en design utlottning i min blogg just nu. Kolla gärna in om det är något som intresserar dig :)

2008-02-26 @ 21:00:45
URL: http://CentralPark.blogg.se
Postat av: joel

mmmm, knappast drömuppvaknandet..

för övrigt har du ju en bra plan där med ölen, alltså inte att du ska dricka men om du bjuder samtliga som tittar på, på några öl så kommer ingen märka dina robotrörelser :)

2008-02-26 @ 22:36:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: meems

varför tror du jag skrev in den i bloggen för ;D mohahaha!!

2008-02-26 @ 23:39:16
URL: http://meme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback