Fira med Aqua

Äntligen. Känner att jag har jobbat undan i alla fall en viss del av all den här skiten vi ska vara klara med. Puh. Förmodligen kommer det vara som vanligt att jag tror att jag har gjort allt till två dagar innan inlämning, kommer jag på att jag bara har börjat lite smått. Att man aldrig lär sig.

Nu har jag i alla fall börjat lite här och lite där för att stilla mitt dåliga samvete för stunden. För att fira detta slumpade min dator fram en gammal gammal pudding Aqua - Dr. Jones. Nostalgi eller vad?!

Doctor Jones, Jones,
Calling Doctor Jone
Doctor Jones, Doctor Jones,                   
Wake up now.
Wake up now.

Aye yippey aye oo
Aye yippey aye yeah
Aye yippey aye oo wah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback