Hemma igen

Strax efter 23:00 i natt ramlade jag in igenom dörren här hemma.
Lite tröttare, med lite större lårmuskler, ömmare vader, fler blåmärken än jag kan räkna men faktiskt med ett stort leende. För i ärlighetens namn, vem kan inte gilla en himla massa snö, klarblå himmel och solsken?!

Veckan har varit underbar. Vädret har för en gångs skull varit på vår sida och skidorna gick nästan precis som jag ville. Visserligen får jag inte riktigt till de där med Carvingsvängar och jag glömmer att böjja på knäna men vad sjutton, jag tar mig ner i alla fall. Att ta sig ner snyggt är överkurs.

Idag blir det till att ta igen allt man lämnade här hemma. Ni vet handla, plugga och sånt där roligt. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback