Istället för att plugga

Usch. Pluggångesten hänger som en tung dimma över hela klassen just nu. Sådär halvunderunderhållande. Det är dock ganska intressant hur kreativ man blir utav att ha mycket att göra. Så mycket annat man tar tag i istället för att faktiskt sätta sig ner och plugga. Själv har jag blivit grym på att...

...laga seriös mat. Ja ni vet, koka potatis och sånt. Tar sjukt lång tid faktiskt.

...torka diskbänken. Sjukt noga. På så sätt fördröjer man plugget som kommer efter maten med flera minuter!

...fråga sambon tusen frågor om hur hans dag har varit. Inte för att jag är intresserad utan för att fördriva tiden. Han har dock börjar se igenom detta. Måste ha en bättre plan tror jag.

...beklaga mig över hur mycket jag har att göra.

...möblera om vykorten på torkskåpet.

...radera gamla sms.

...skicka irriterande skämtsms till allt och alla.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, när man faktiskt behöver göra något (tråkigt) så kommer det alltid en massa annat ivägen! :P

Postat av: joel

eller alt. 3 pissa på händerna och massera han nästa gång... mohahaha. hämnd :)

2008-02-19 @ 10:56:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback